Carretera

RUTA CARRETERA - ROAD (6 ETAPES)

La nostra ruta estrella; una espectacular ruta de 6 etapes, un homenatge a la nostra infància i joventut quan descobríem el nostre entorn més immediat. 540km de recorregut amb un desnivell de 9.200m. Una ruta pensada per a descobrir les millors carreteres, pobles i paisatges de la demarcació de Girona, des de les planes interiors, passant per la costa Brava i el Pirineu! Cadascuna de les etapes es pot personalitzar amb més o menys distància i desnivell.

Etapa 1: Cassà de la Selva – Platja d’Aro (95Km / +1.650m)

Un primer dia de ruta on recorrerem les carreteres més tranquil·les de la Selva interior. Des de Santa Coloma de Farners ens dirigim ja cap al mar, on acabarem amb unes vistes sobre la Costa Brava més autèntica i salvatge.

Etapa 2: Platja d’Aro - Girona (90Km / +1.700m)

Des del cor de la Costa Brava, ens disposem a superar els Ports de Romanyà i la Ganga, travessant l’Espai d’Interès Natural de les Gavarres i poder descobrir la tranquil·la zona del Baix Empordà amb els seus pobles rurals, com el medieval de Peratallada que ens transportarà a una altra època, per arribar a la ciutat de Girona, recorrent abans la carretera de Santa Pellaia. L’ambient ciclista de la ciutat i la gastronomia ens espera!

Etapa 3: Girona – C. Empúries (88Km / +1.100m)

Deixem enrere la monumental Girona, per enfilar-nos al mític Santuari dels Àngels, punt de visita obligada a tots els amants del ciclisme, per afrontar una segona part de l’etapa per la zona del Montgrí, i seguir direcció cap a l’Alt Empordà, travessant el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà.

Etapa 4: C. Empúries – Besalú (105Km + 1.900m)

Etapa que transcorre pel Parc Natural del Cap de Creus, enfilant-nos fins al castell de Sant Pere de Roda, des del bucòlic poble de pescadors del Port de la Selva. Durant la 2a part de l’etapa, travessarem la zona de Peralada, coneguda per les seves vinyes i bodegues, i acabarem el dia amb la pujada, opcional, a la Mare de Déu del Mont, amb unes vistes espectaculars de 360º.

Etapa 5: Besalú – Camprodon - Amer (84Km + 1.400m)

Des del medieval poble de Besalú, ens dirigim cap al Ripollès, al Pirineu Oriental, per una de les carreteres més encantadores, passant pels pobles de Oix i Beget, on creurem que el temps es va parar fa molt temps…; retrocedim cap a la zona volcànica d ela Garrotxa per la Collada de Santigosa i Olot.

Etapa 6: Amer - Cassà de la Selva (75Km + 900m)

En aquesta darrera etapa, fem una immersió a la zona de les Guilleries, passant pels seus frondosos i humits boscos, arribem a Sant Hilari Sacalm, per encara ja els últims km de descens fins a finalitzar aquesta espectacular ruta.

RUTA CARRETERA - ROAD (5 ETAPES)

La ruta per etapes circular amb bicicleta de carretera a Girona en 5 etapes, 470km de recorregut amb un desnivell de 7.600m. Una ruta pensada per a descobrir les millors carreteres secundàries, pobles i paisatges de la demarcació de Girona! Carreteres poc transitades i pobles d’una altra època, barrejat amb la gastronomia de la zona. Combinació perfecte de muntanya, costa, cultura i gastronomia. Cadascuna de les etapes es pot personalitzar amb més o menys distància i desnivell.

Etapa 2: Platja d’Aro - Girona (90Km / +1.700m)

Etapa 3: Girona – C. Empúries (88Km / +1.100m)

Etapa 4: C. Empúries – Besalú (105Km + 1.900m)

Etapa que transcorre pel Parc Natural del Cap de Creus, enfilant-nos fins al castell de Sant Pere de Roda, des del bucòlic poble de pescadors del Port de la Selva. Durant la 2a part de l’etapa, travessarem la zona de Peralada, coneguda per les seves vinyes i bodegues, i acabarem el dia amb la pujada, opcional, a la Mare de Déu del Mont, amb unes vistes de 360º sobre el Pirineu, el Cap de Creus i la Costa Brava. La medieval Besalú amb el seu conegut pont romànic, el nostre final d’etapa.

Etapa 5: Besalú – Cassà de la Selva (95Km + 1.300m)

Des de la zona volcànica de la Garrotxa, iniciem el retrocés cap al final de la ruta, amb dos opcions possibles, o bé passant pel Llac de Banyoles amb l’opcional ascens a Rocacorba, o bé per la vall del Llémena, per la carretera de les Serres, que culminaran una magnífica ruta cicloturista per a tots amants del ciclisme.

RUTA CARRETERA - ROAD (4 ETAPES)

La ruta per etapes circular amb bicicleta de carretera a Girona en 4 etapes, 380km de recorregut amb un desnivell de 6.450m. Una ruta pensada per a descobrir les millors carreteres, pobles i paisatges de la demarcació de Girona! Carreteres poc transitades i pobles d’una altra època, barrejat amb la gastronomia de la zona. Combinació perfecte de muntanya, costa, cultura i gastronomia. Cadascuna de les etapes es pot personalitzar amb més o menys distància i desnivell.

Etapa 1: Cassà de la Selva – Platja d’Aro (95Km / +1.650m)

Un primer dia de ruta on recorrerem les carreteres més tranquil·les de les rodalies de Girona i on acabarem amb unes vistes sobre el mar de la Costa Brava més autèntica.

Etapa 2: Platja d’Aro - Girona (90Km / +1.700m)

Des del cor de la Costa Brava, ens disposem a superar els Ports de Romanyà i la Ganga, atrevessant l’Espai d’Interès Natural de les Gavarres i poder descobrir la tranquil·la zona del Baix Empordà amb els seus pobles rurals, com el medieval de Peratallada que ens transportarà a una altra època, per arribar a la ciutat de Girona, recorrent abans la carretera de Santa Pellaia. L’ambient ciclista de la ciutat i la gastronomia ens espera!

Etapa 3: Girona – Besalú (100Km / +1.800m)

Deixem enrere la monumental Girona, per enfilar-nos al mític Santuari dels Àngels, punt de visita obligada a tots els amants del ciclisme, per afrontar una segona part de l’etapa per la zona del Montgrí, i seguir direcció cap a Besalú, amb una pujada opcional a la Mare de Déu del Mont, amb unes vistes de 360º sobre el Pirineu, el Cap de Creus i la Costa Brava. La medieval Besalú amb el seu conegut pont romànic, el nostre final d’etapa.

Etapa 4: Besalú – Cassà (95Km + 1.300m)

RUTA CARRETERA - ROAD (3 ETAPES)

La ruta per etapes circular amb bicicleta de carretera a Girona en 3 etapes, 300km de recorregut amb un desnivell de 4.000m. Una ruta pensada per a descobrir les millors carreteres, pobles i paisatges de la demarcació de Girona! Carreteres poc transitades i pobles d’una altra època, barrejat amb la gastronomia de la zona. Combinació perfecte de muntanya, costa, cultura i gastronomia. Cadascuna de les etapes es pot personalitzar amb més o menys distància i desnivell.

Etapa 1: Girona – Platja d’Aro (95Km / +1.400m)

Etapa 2: Platja d’Aro - Besalú (100Km / +1.200m)

Des del cor de la Costa Brava,ens disposem a superar els Ports de Romanyà i la Ganga, travessant l’Espai d’Interès Natural de les Gavarres i poder descobrir la tranquil·la zona del Baix Empordà amb els seus pobles rurals, com el medieval de Peratallada que ens transportarà a una altra època, així com Besalú, el nostre final d’etapa.

Etapa 3: Besalú – Girona (105Km / +1.400m)

Des de la zona volcànica de la Garrotxa, iniciem el retrocés cap al final de la ruta, amb dos itineraris possibles, o bé passant pel Llac de Banyoles amb l’opcional ascens a Rocacorba, o bé per la vall del Llémena, per la carretera de les Serres, que culminaran una magnífica ruta cicloturista per a tots amants del ciclisme.

Ruta CARREtera - ROAD (2 etapEs)

Dos opcions de ruta circular de dos etapes, per conèixer a mode “exprés”, les zones i carreteres que han fet de Girona la capital del ciclisme a nivell mundial. Mar o muntanya, tu decideixes!

Opció 1: Girona – Platja d’Aro - Girona (185Km / +2.300m)

Dos dies de ruta que ens porten des de la mateixa Girona fins a la part més salvatge de la Costa Brava, sense oblidar els ports més reconeguts de la zona Els Àngels, Romanyà, etc… Una ruta de cap de setmana amb tots els serveis!

Opció 2: Girona – Besalú - Girona (205Km / +2.400m)

Des de la ciutat de Girona ens disposem a conèixer la zona rural de l’Empordanet, i l’alta Garrotxa. Ports reconeguts per tot els amants del ciclisme local com Mare de Déu del Mont o Rocacorba, són alguns dels atractius principals d’aquesta ruta, de només dos etapes, però intensa!

100% PERSONALITZABLE

Si no disposes de 2 a 6 dies, o en disposes de més, ens adaptem i personalitzem la teva ruta/estada; t’oferim més tracks / etapes per recórrer (XC, Enduro o DH), o altres activitats. Vens amb família? Us proposem una sèrie d’activitats turístiques alternatives/complementàries per gaudir-ho junts durant cada una de les etapes.